söndag, november 29, 2009

291109

Godkväll! Eller godnatt kanske man ska säga?

Dagen har bestått av lunch med mamma, lite kakbak och handling på coop. Har tagit en snabbvisit i Piteå också. Sådär hastigt och lustigt. Lämnade av min lillasyster och sade hej till Karolina. :D
Väl hemma så var jag utelåst. Yes. Någon hade farit och jag hade ingen nyckel ELLER pengar på mobilen. Kul ens. Så jag bröt mig in genom mitt fönster, med båda hundarna som var jätteglada då jag hoppade in. Ja, väl inne kom jag till nästa problem. .. ... - - Dörren till mitt rum var låst. Happ, utelåst igen då. Tillslut lirkade jag upp den med en kniv. :D Det tog ett tag dock. 0:) Seger!
Hehe, sedan har pappa och jag sett på Flickan som lekte med elden. Mycket bra film. Pappa hade inte sett den och vi tyckte att den kanske var en bra idé nu när den sista filmen börjat gå på bio. ;)

Nu ska jag ta och skriva lite innan jag ska sova. Jag fasar för att sova, låg vaken flera timmar igår innan jag lyckades slumra, men även då sov jag dåligt. Nåja, hoppas det blir bättre idag. Ska nämligen upp tidigt och fara på skyltsöndag! Skitkul! >:D I need some julstämning here! Ska även städa ur min bil på eftermiddagen. Bilprovning på måndag morgon. Gah. Sedan jobbar jag också måndag, tisdag och onsdag. Ska bli kul. :)

Åh, ge mig jul! :D
Undra om det börjar någon bra film nu?
Eller.. Nej, skulle skriva, ja. :D
Godnatt!

Inga kommentarer: