lördag, oktober 31, 2009

Skräckfilm?


Skräckfilm hela natten, eller sova?

Ja, jag har inte riktigt bestämt mig än. Det som väger emot filmerna är väl att jag bara har Loke till sällskap. Visst, han är en klippa, men han förstår inte riktigt det här med att jag vill ha någon att gömma mig bakom då det blir jääääätteläskigt. x) Han tycker mest att jag är dum som stör han då han försöker sova i allt oväsende. Aaah, nåja. Film tillsvidare. Lär väl somna snart iallafall! :D

Har precis sett Coraline. Den var bra. :) Obehaglig. Inte läskig alls, haha. Men ja, jag satt och blängde mig igenom filmen. Men den var intressant gjord och det fanns en hel del spännande karaktärer så... :D Min lillebror är typ den största mesen i världen och var jätterädd under hela filmen. ;) Det är som Mia som blir rädd då hon ser 'Hitta Nemo'! Oslagbart.

Nej, åter till 'The Haunting'... Oläskigt. :( Jag och min kompis Karolina har nött skräckfilmer sedan vi var små, så det är tyvärr sällan någon skräckfilm som skrämmer mig. DOCK är jag sämst på hoppa-till-scener! Jag klarar inte av dem utan blundar hellre. Och så sätter jag mig in i filmer oerhört mycket. Ser jag en romantisk komedi så hoppar jag upp och ner i soffan och hejar på, är det en skräckfilm så skriker jag. :D Men jag blir inte så ofta skrämd av dem så de lämnar ett avtryck. Svårt att förklara det där. :)


- Karolina med en fet mössa, och jag. ♥

Min kompis Anna och jag såg 'The Ring' för längesedan. Efteråt sov hon hos mig och jag somnade som en stock, medans stackars Anna låg vaken hela natten och var rädd! Efter några timmar vaknade jag dock pga törst, och anna frågade ynkligt om jag inte heller kunde somna. Antar att jag fräste något drygt till svar (mitt "morgonhumör" är inte det bästa). Men tji fick jag, för sedan kunde inte jag heller sova på flera timmar. :D Den filmen är nog den som lämnat mest avtryck på mig. Inte då hon kryper ut ur TVn eller någon, utan bara då man fick se den döda tjejen i garderobens ansikte flasha förbi i början av filmen! Då höll jag på att dö. :S USCH. Resten av filmen var helt ok.

Just ja, jag skulle ju fortsätta se film! Kommer nog misslyckas. :D Eftersom jag gick upp tidigt idag med. Hundarna väckte mig. Så jag har inte fått sova ut på hela veckan. Känner mig som en zombie sådär lagom till halloween. ;D

Åh, jag är SÄMST på att hålla mig till ett ämne. :)
Godnatt.

Edit: Okej jag ändrade mig, den här filmen är sämst. -_- Jag sover istället. Eller ser på Comedy fight club.

Inga kommentarer: