måndag, oktober 19, 2009

191009

Wooh, har hoppat omkring på stan idag! Hade inte tänkt att köpa något egentligen, MEN jag hittade äntligen ett par rejält stickade knästrumpor! Har letat efter sådana hur länge som helst, så jag kunde ju liksom inte låta bli att köpa dem. Nåja, smällar man får ta. ;)

Förmiddagen tillbringades med att planera massa träningar, och lägga upp denna friidrottsperiod etc etc etc. Massa pappersfix. Och nu på kvällen så var det träning också. Hade tänkt att de skulle få köra spänst och styrke, men det blev mer fokus på grunder till löpskolor etc och styrke. Får köra spänst på torsdag istället. :) På onsdag är det sprint som är på schemat! Nå, de tränade på bra idag iallafall, jag är mycket nöjd. :D

Just nu sitter jag i sängen med L och L som sover. Jag ska också sova snart eftersom jag ska upp tidigt och jobba imorgon. Jobbar bara på förmiddagen med att inventera på ett företag. KUL. :)

Inga kommentarer: