söndag, oktober 04, 2009

041009

Godmorgon.

Alltsåååå, så mysigt väder idag! Blåsigt, mulet och ett riktigt höstväder! Jag trivs. :) Ska ut och spåra med hundarna om några timmar i skogen, ska lägga spåret så fort blodet har tinat klart. Innan dess så ska jag dammsuga, städa toaletterna, tvättstugan och mitt rum. Ska försöka göra det typ NU så är jag klar för resten av dagen! :D Träning ikväll också.

Såg en film igår, Knowing, som.. Ja.. Vad ska jag säga..? Början och mitten av filmen var bra, jättebra, men slutet var SÅ KASST ATT JAG VILLE GRÅTA. Seriöst?? Jag ska inte spoila, men det var verkligen.. Usch. De hade kunnat göra filmen så bra, men istället så blir det totalt helfailat. Verkligen illa. Mycket synd. Haha. Det blir att nöta massa film ikväll också. :D

Nej, nu ska jag städa? Lite?

Inga kommentarer: