onsdag, oktober 21, 2009

Skitsnack

Vet ni vad som gör mig irriterad? Folk som snackar skit över internet. Då man har en dator mellan sig, och inte står öga mot öga med personen, så kan man spy enorma mängder galla över någon man inte gillar. Pratar du med dem irl dock är de huuur söta som helst och tycker det är synd att ni knappt pratar mer. Maj gaad, tänk att spela så falskt! Varför inte bara sluta lägga energi på folk man inte gillar? Det är ju så fruktansvärt onödigt, och jag fattar inte att det faktiskt finns människor som gör så.
Det är precis som folk som ägnar all sin lediga tid åt att basha olika filmer, band eller böcker. Snälla någon. Hur tragiskt är det inte? Ta tillexempel Twilight, Harry Potter eller.. typ.. Buffy! Vad vet jag vad folk gillar? Böckerna, och filmerna exempelvis.. ..Okej att folk inte gillar dem, men varför ska man starta upp massa hemsidor och klubbar för alla som 'hatar twilight'? Och att folk faktiskt ägnar sin lediga tid åt att sitta på dessa forum och snacka SKIT är helt ofattbart. Förstå hur bittra dessa personer måste vara. Kan man inte bara släppa det och göra något man gillar istället? Orka lägga ner tid på något man hatar.. Naturligtvis har jag inget emot att man diskuterar ämnet etc med sina vänner eller familj, men att gå så långt att man startar upp hemsidor över dessa saker. Snälla, get a life. ÅH jag blir så irriterad bara jag tänker på det. Låt folk gilla vad de vill, snälla. -_-
Men luften är fri, jag antar att folk kommer fortsätta vara tragiska hur galet det än är. :D Tyvärr. Folk kommer säkert också tycka att jag är dum som skriver detta med. ;) Hoho.

Annars då? Allt flyter på bra. :)

Inga kommentarer: