torsdag, oktober 15, 2009

Träning!

Kom precis hem från kvällens träning. Hur kul som helst! Vi tränar samtidigt som en grupp från boden idag, så vi tränade en del tillsammans. Det fungerade jättebra, jag tror det är nyttigt med nytt folk och nytt blod. :) De äldre från min grupp härjade i gymmet med vikter, medans de yngre började med 'in & outs' och avslutade med styrke m.h.a kroppsvikten. Nästa träning är på söndag. Då är det spänst, hoppstyrke och koordination som gäller. :) Funderar på att hänga på dem och träna själv, om höften mår bra!

Ska sätta mig ner och se ett par avsnitt av 'How I met your mother' innan jag går ut på kvällsprommenaden med hundarna. Ska bara ladda telefonen först så jag kan ha med mig den, haha. :) Ska köra ett lydnadspass med Lexus nu, då Loke fick ett i morse. Får se hur det går, har ju inte tränat med han så mycket än.

:)

Inga kommentarer: