fredag, oktober 09, 2009

091009

:)

Tillbringade första delen av dagen med att.. Kolla på film! :D Såg Arkiv X filmen och Död snö. Jag skrattade mig igenom den sista filmen. Nazist zombies från andra världskriget som härjar i de Norska fjällen?? Kan man göra annat än skratta? :'D Nåja.. Har städat lite här hemma också. Ska fara och handöa om ett tag och sedan blir det till att göra mat. Renskav med pitatismos. Härligt med husmanskost på fredagskvällen. Fast höjdpunkten ikväll är väl ändå IDOL? Dock är det klubbtema ikväll, och det sög lite. -_- Uh..

Nej alltså.. . Om jag ska vara ärlig så har jag en del migrän, så pallar inte så mycket. x) Hundarna har varit snälla med mig hela dagen och sovit mest.
På tal om hundar så kom en av kvarterets hundar lös. Jag spanade den genom mitt fönster och gick dit och vallade hem den igen. Ägarinnan verkade lite förvånad över att den lät sig vallas hem, hehe. :) Vi hade en trevlig pratstund innan jag sprang hem. I träningsbrallor, gummistövlar och min nyinköpta jacka, haha. Lustig outfit, jag skyller på migränen. :)

Oj, nu kom pappa hem, ska fara och handla som sagt. :) Och lämna tillbaka mina filmer som jag hyrt.

Inga kommentarer: