måndag, oktober 12, 2009

Träning

Varit på träning nyss. Hälsade på mamma och käkade med hon efteråt, sen middag. Det var mycket gott och trevligt sällskap. Jag och mamma är jättebra kompisar, vi bråkar aldrig. :D Perfect. Nåja.

Träningen var AWSOME. De yngre tränade med kroppsvikten, och de äldre var inne i gymmet och körde med vikter och skivstång. Typ Good mornings och rotationsövningar etc. Mycket kul! Det gör att jag själv blir hur sugen som helst på att styrketräna med vikter. Det är så kul! Speciellt eftersom jag har rätt lätt att bygga muskler. Hm. Ska nog lägga upp ett träningspass för mig själv! :) (smartast vorde väl om jag läkte ihop först, men men. :p)

Ska gå och joina mina sällskapssjuka hundar nu. De ropar på mig. ;) Ska blanda ihop kvällsmaten nu, det är typ det roligaste på dagen, haha. Speciellt då jag är lite av en fodernörd. :p Öh.. Jaja, sedan blir det att krypa ner i sängen med L och L och se på How i met your mother. Loke är så söt, lillen. Han vill alltid sitta iknäet och mysa. :D <3>
Imorgon så är det bad, kloklippning, spårning och kanske upplet som står på schemat. Hur kul låter inte det?? :D (Alla som inte gillar hundar bara "skiiiiittråkigt". - -" hehe.. )
Jag håller ju på att bygger upp Lexus muskler också. Just nu är vi i stadiet att jobba i kuperad terräng. Vi kör väldigt lätt tills han lagt på sig mer hull. Sedan blir det mer trav, arbeta i backar, vikter etc. :)

Nej alltså, Godnatt! :)

Inga kommentarer: