onsdag, oktober 21, 2009

211009

Godmorgon. :D

Har varit uppe i ett par timmar. varit ute på en 1h-promenad med hundarna. Tog med båda hundarna samtidigt, och det gick hur bra som helst. Loke går innerst och Lexus går ytterst, kloss i kloss med varandra och mitt ben. ;) Ser ut som två mycket mycket väluppfostrade pojkar. Vi träffade en tant som såg mycket häpen ut då hon såg oss komma gående. Hon tyckte att hundarna var så fina och att vi verkade ha ett mycket bra band till varandra. :) Det gjorde mig glad.

Har också hunnit med att skura mitt rum och pimpla kaffe! Nu sitter jag med katten i knäet. Hon klängde sig fast vid mitt ben då jag gick onmkring och plockade här hemma, så jag kände att hon behövde lite uppmärksamhet, haha. Hon är så söt, alltid då man gör någonting så vill hon vara med och hänga över axeln. Min lilla lilla prinsessa. :D

Ska försöka ta mig in till stan idag och fixa mitt pass! Ska nog svänga förbi komvux också, och sedan så är det friidrottsträning ikväll. :) Ska bli kul. De ska få springa tills de stupar, hehe. Kanske inte. Men sprintstyrke på schemat iallafall! :D Hoho, ska sätta mig och göra ett detaljerat schema aldeles strax. >:D

Ha en bra dag alla!


Åh, min lilla Loke då han var valp. Har ni någonsin sett något så sött som han??

Inga kommentarer: