lördag, oktober 10, 2009

101009

Tjo!



Har varit i stugan i förmiddags med mamma och hundarna. Var inte säker på om jag skulle ta med dem först, då de aldrig varit ute med varandra lösa förut. Men jag tog med dem iallafall och de var så SÖTA. :D De lekte snällt och sprang omkring en hel massa. Då vi kom hem efter några timmar däckade de i mitt rum. När jag gick in för att titta till dem låg båda och sov på varandra ihopknölade i den lilla soffan. Haha, det var hur gulligt som helst. x) <3


Jag och min lillebror har varit och tränat nu på eftermiddagen. Det var rätt skönt att träna faktiskt. :p Hehe. Ska snart börja med maten. Tacos ikväll. :) Sedan vet jag inte vad som kommer ske. Mest troligt körslaget! Pontare! >:D



Jag hade föresten världens roligaste samtal med min vän igår innan jag skulle sova. xD Jag låg i sängen och fnissade i säkert en kvart efter att vi lagt på, haha!



Nej, mat var det ja!

Godkväll. :)



Lägg märke till att jag har ett knäckebröd i munnen, och Loke och Lexus härliga nosludd! Haha, jag ville inte att deras nosgrimmor skulle skava på deras söta små nosar! <3


Inga kommentarer: