fredag, oktober 23, 2009

231009

Godmorgon! :D
(Jag hade SJUKT konstiga drömmar inatt. xD Haha, jag vaknade skrattandes.)
Teckenstorlek

Har varit ute på morgonpromenaden och ska snart börja fixa mig för att fara in till stan och fixa mitt pass etc. :) Och träffa syster. Ska bli kuuul. Kanske bjuder hon på lunch också? Kanske? Sushi? Vi får se. ;)

Och SHIT! Vet ni vad jag just kom på??? IDOL ikväll! Och Rocktema dessutom! Kan det bli bättre? :D Joey Tempest är gäst i juryn.
___________________________________________________

Här är låtlistan:

*Erik Grönwall - Why can't this be love (Van halen)
*Eddie Razaz - Beautiful love (U2)
*Erika Selin - Here without you (3 doors down)
*Mariette Hansson - I'm just a girl (No doubt)
*Rabih Jaber - Driving one of your cars (Lisa Miskovsky)
*Tove Östman Styrke - We're not living in America (The Sounds)
*Nicklas Hocker - Black hole sun (Soundgarden)
*Reza Ningtyas Lindh - Don't stop me now (Queen)
*Calle Kristiansson - Are you gonna go my way (Lenny Kravitz)

Vad tror ni?


Inga kommentarer: