tisdag, oktober 13, 2009

131009

God morgon!

Vaknade precis av ett jobberbjudande under en dag nästa vecka. Som inventeringspersonal. Hur kul som helst! :D Extra pengar är aldrig fel! Jag lät nog lite groggy i telefonen dock, eftersom jag låg och sov, haha. Men det var bara att hoppa upp och leta reda på diverse papper etc. :)

Nu har hundarna krypit upp till mig i sängen och somnat om. De ligger typ på varandra för att rymmas, hehe. Och vädret idag är PERFEKT! Allt är frost och dessutom är det soligt! Awsome. Ska hoppa upp och ge hundarna frukost. Sedan ska jag lägga ut ett spår till dem och gå en ruta. Ska bli jätteintressant hur Lexus klarar detta med upplet, han har ju aldrig gjort det förut. Loke har ju tränat det ett tag och han är en klippa. Men rent allmänt så använder Lexus nosen mycket mer än Loke, så jag tror att det kan bli något av han, speciellt inom spår. :) Skulle vara hur kul som helst att börja tävla spår med honom!

Ska ladda kameran också. :)

Inga kommentarer: