torsdag, januari 05, 2012

Torsdag.

Nå, hemma i Umeå igen! Efter många om och men så blev det som det skulle med packning, djur, bil och mamma och jag kunde sätta igång att packa upp alla otaliga prylar och trams som jag hade med mig tillbaka. Börjar inse att lägenheten är liiiite för liten. Men liksom.... Finns det hjärterum. ;) Mitt vackra kakfat är monterat, porslinet är upplockat och kläderna är i garderoberna. Det känns helt okej. Skönt. Lugnt.

The voice rullar på TV, missade gårdagens avsnitt. Det verkar bra! Mysigt! Tror jag kommer föredra det framför true talant. Pfft, inte ens Dannys snygghet lyckades hålla intresset för det programmet igång för mig. Hehe... =w=''

Resten av kvällen ska jag bara vara och bo in mig efter julen, imorgon sätter allvaret och plugget igång.

Inga kommentarer: