fredag, januari 20, 2012

Fredag.

Då har sista veckan på kursen passerat, och helgen har tagit sin början. Den firades lite lagom med kaffe tillsammans med Sarah, haha. Eftermiddagen och kvällen har jag tillbringat med att se film, och Elsa har sovit sedan fem.

I cant help it, jag måste liksom peta in läppen på Elsa så fort jag får tillfälle. :'D

Lagade en god fänkålssallad till middag och körde ett kort lydnadspass med Elsa. Vi tränade mest på svängar i fotgången, det gick helt okej.

Bluh, har inte så mycket att säga egentligen, känner mig lite rastlös, och är alldeles för pigg, såhär mitt i natten. Har sett både Torkel i knipa och Baksmällan II. Har ett par till filmer på lager men vettefan om det är så bra att slå igång de nu. =o=''

Äh, dags att sova. Saknar min familj. Mina syskon. ♥  

Inga kommentarer: