söndag, januari 01, 2012

Ett nytt år

Så var det ett nytt år. 2012. Har absolut inte tänkt att skriva en av alla de listor som varenda människa på internet lägger ut under den här tiden på året. Året har haft sina upp och nedgångar, som alla år. Men 2011 var bra mycket bättre än 2010, det är något som är säkert. Förhoppningsvis kan 2012 bli ännu bättre. :)

Jag har spenderat dagen med familjen. Ville se hur Elsabanan skulle reagera på raketerna så vi stannade hemma med film. Lite boff och fundersamheter då hon i början trodde att någon knackade på dörren då det smällde. Tokhund. ♥ Men det var inga större problem och hon sov sig igenom det mesta och värsta. Det var väl egentligen ungefär som jag trodde. Skönt. :)

Har stora planer (nåja, allt är ju relativt) som ska startas upp detta år, både på fritidsfronten, idrottsfronten och hundfronten. Mina nyårslöften behåller jag för mig själv, men alla känns uppnåeliga och vettiga.

Jag har en känsla av att det kommer bli ett bra år. Jag önskar alla mina vänner, kära och bekanta ett fantastiskt 2012!

Inga kommentarer: