måndag, januari 23, 2012

Måndag, nya tag!

Första dagen på den nya kursen avklarad. Gick bra, och det kändes bra. Första momentet består ungefär bara av kemi, vilket inte är ett favoritämne. men på den här nivån är det riktigt kul. Jag hoppas att det håller i sig. :)

Elsa har sovit sedan jag kom hem kring tolv, och själv sitter jag och spelar gitarr. Kul! I'm not awesome, men det går lite framåt iallafall. Har egentligen inget att skriva. Fick inte så mycket sömn i natt så är egentligen ganska trött. Jag hade tagit en powernap om jag inte visste att det skulle leda till att jag är vaken hela natten igen. :/ Oh well, det blir nog bra, jag börjar inte förrän ett imorgon. ^-^~♥

Jag ska ut och ta ett träningspass med hunden då hon vaknar, sedan hoppa i duschen innan jag sätter mig och skriver på romanen igen. Det är bara slutet kvar, sedan ska jag äntligen börja redigera. Finally! (Fast alltså, slutet kommer ta minst... idk 50-70 sidor att skriva. Så.. Det lär ju ta ett tag innan jag är där iaf.. =o='')

Inga kommentarer: