onsdag, januari 25, 2012

Onsdag.

Lite halvrisig och planerade en lugn dag. Istället har jag tillbringat flera timmar i mataffären och blivit fattig igen. Säg den lycka som varar... En sväng förbi Elgiganten för att köpa en router (Sarah passade på att köpa en iPad) för att kunna fixa trådlöst i läggan. Efteråt var jag så sjukt slut, Elsa också, att vi for hem och halvdäckade i soffan. Galet! Då jag samlat mina krafter igen satte jag igång med att försöka installera skitroutern. Vette fan vad som hände men det hela slutade med en dator som blinkade blue screen och en router med ett 50-siffrigt lösenord... Faaaail. ._. Nåja, nu har jag ju faktiskt trådlöst, även om det tar en evighet att logga in och datorn mår dåligt. Uppdraget utfört antar jag?

Jag är så trött att jag knappt fick i mig middag. Funderar skarpt på att gå och sova nu, har massa att plugga imorgon och behöver min knivskarpa hjärna då. =w= Höhö...

Nej men ärligt, skönt att ha trådlöst. Först och främst för att jag kan använda min iPad till att kommunicera gratis med min familj. <3 saknar dem som fan.

Nej, nu ska jag joina hunden och hoppa i säng. :) God natt!

Inga kommentarer: