torsdag, januari 12, 2012

Onsdag.

Wow, det känns som att just denna dagen har pågått i flera dygn. Sov sjukt dåligt under natten och har hunnit med att plugga en massa på förmiddagen. Traskade till Sarah på eftermiddagen och det hela slutade med att vi satt och såg serier i otaliga timmar. Kom precis hem och är pigg som fan. Tvivlar på att jag kommer kunna sova på bra många timmar, trots att jag knappt fick någon sömn förra natten. Nåja! Dagens bravader har varit roliga. :) Lätt värt det. Ska hoppa i säng och läsa kurslitteratur, förhoppningsvis har det en sövande effekt, höhö.

Träffade en tjej och en kille på väg hem från Sarah sådär mitt i natten.
Killen: OoooOOoooh what's his name? (syftar på hunden)
Jag: Elsa. :)
Kille: OooooOooooh so it's a she?
Tjej: SHE'S SO CUTE HIHIHIHIHIHHI! (halvt hysterisk)
Kille: ....... She looks like a panda.
Jag: Öööööh.

xD

Godnatt.

Inga kommentarer: