måndag, september 19, 2011

Träning.

Precis då jag skulle bege mig ut och träna började regnet slå mot rutan. Jag intalade mig själv att regn är mitt absoluta favoritväder och begav mig ut iallafall. Nog fan funkade det. Har aldrig varit så skönt att träna förut. :) Allmänstyrka bestående bland annat av olika hopp i backe, borsowhopp etc. Dipps, mot en bänk, flåsstepp mot en sten, några klättringar i ett brant sanddike etc. Efter ett tag började min kropp skrika efter att få springa ordentligt, så jag mätte upp en 100m raksträcka för att försöka hitta tillbaka till sprintglädjen. Har nog aldrig varit så roligt att springa som idag!. :) Det blev ett par lopp bara för att inte belasta kroppen så mycket då den inte är van. Men helt ärligt, kände att jag inte har samma stabilitet i bålen nu som förut, och det är sååå svårt att sprinta ordentligt utan en väldigt bra bålstabilitet. Så jag vet vad jag har att göra. :)

Dags att börja varva ner och hoppa i sängen snart. Elsa har redan däckat.

Inga kommentarer: