måndag, september 12, 2011

Måndag.

God morgon!
Börjar skolan vid ett, men har varit uppe och pluggat sedan sju. Hurtigt! Vi har en workshop i eftermiddag som är examinerande, så jag kände att det var läge att vara lite förberedd. Vid tolv ska jag ta en promenad med dagmatten innan jag lämnar Elsa. Kajsa (en vinthund) är även där idag, så det ska blir spännande att se hur det går. Hoppas att Elsa inte blir för mycket terror. :/

Efter skolan är det träning som gäller. Jag och Sarah ska trotsa vädergudarna och träna utomhus. Känns inte helt hemskt ändå. :) Skönt att starta veckan med ett träningpass!
Ikväll blir det promenad med Karolina!

Åååh, det är regniga dagar som denna då man verkligen vill tillbaka till det soliga träningslägret i Spanien, istället för att köra backträningar vid vattentornet i regnpölar.

Ha en bra dag! Det ska jag ha. :)

Inga kommentarer: