torsdag, september 15, 2011

Torsdag.

Sjuk idag också, men pallrade mig till skolan på förmiddagen iallafall för att arbeta med grupparbetet. Gick bra. Han med en sväng på stan sedan också för att köpa födelsedagspresent till Karoliiiiiinaaaaaa! På lördag blir det gomiddag på Sagami för oss och hennes kompisgäng! Ska bli HUR kul som helst!

Just nu sitter jag i soffan och halsar vatten då jag är förvånansvärt törstig. Seriöst, vet inte vad som hände. =w= Halv åtta hos mig rullar och jag är mätt och belåten efter en god middag bestående av leverbiff. Mmm. ♥

Elsa har sovit i några timmar nu, men börjar piggna till. Hon tappar tänder. Det är som gele i käften på hon. Allt bara ger vika då man petar på det. Mysigt.

Imorgon är jag ledig! Det betyder att jag får tid att kurera mig mot förkylningen och träna Elsa. Ska försöka tvinga Karolina att spela skräckspel med mig också, om hon är frisk och kry. :) ♥

Ha det bra nu!

Inga kommentarer: