söndag, september 25, 2011

Tillfällig sinnesförvirring.



Okej. Vad hände? Jag satt i min säng, fridfullt tittandes på The Mentalist, då jag plötsligt får en uppenbarelse och inser att tovan i mitt hår inte kommer försvinna av sig själv. Mitt hår har varit som en enda stor dreadlock i en vexdcka ungefär, och det är så slitet att det knappt går att få ut. Jag tar tag i saken, pillar ut tovan, det tar typ en timme, och sedan.. Klipper jag av det. O_e ARGH, mitt hår. ;A; Fan.

Visserligen var det bara 10 cm plus luggen. BUT STILL.
Nåja, det blir nog jättebra, håret är friskare iallafall. ^-^~♥

4 kommentarer:

Lisa L sa...

Det ser suuuperfint ut!! :)

Emma sa...

Tack Lisa, vad snäll du är. :) Hundpromenad snart?

Lisa L sa...

JAAA!! I veckan har jag dock sämst arbetstider och "jobbar" (praktiserar) hela helgen.. :( I början på nästa vecka? :)

Emma sa...

Absolut, låter jättebra. :) Dra ett sms då det passar för dig, jag tar ju hundpromenader varje dag. ;) Lycka till på praktiken! Hoppas du har kul.