onsdag, september 28, 2011

Onsdag.

Har varit igång sedan imorse och skruvat ihop IKEA-möbler, flyttat om i lägenheten, dekorerat om, stuvat undan, dammsugit, torkat golv, dammtorkat och YOU NAME IT. Det blev bra. Har bara disken kvar nu, sedan är det toppenfint här hemma. :)
De nya hyllorna blev bra. Jag fick mer plats till förvaring och de passar bättre in i inredningen. Liiite för stora, men det får fan funka liksom.


Elsa har hjälp till så gott hon kunnat. Ni vet, strimla papper till konfetti, jagat skurmoppen, bestämt velat ligga i knäet och tugga på leksaker istället för någonstans hon inte är i vägen, pussat på kaninen och sådant nyttigt och nödvändigt. ♥ Nu har hon somnat i soffan, och jag misstänker att hon kommer sova ett bra tag till.

Lite träning hann vi dock med, och tro det eller ej, men hon bjuder nu frivilliga lägganden då jag står upp. ^-^~♥ Min älskade lilla vappe, hon är så duktig. Lägger upp en film senare, mest för egen dokumentation. Nu är det bara att nöta det ett tag innan kommandot åker på.

Nej, jag ska ta itu med disken nu. Emma Sa kommer snart för skitsnack, fika, té och middag. Inte nödvändigtvis i den ordningen, vi får se. :)

Ha en bra onsdag! Imorgon är det heldag i skolan för mig, så jag ska bara ta det lugnt hela dagen och njuta av ledigheten. :) På fredagen sätter allvaret igång med tentaplugg.

Inga kommentarer: