onsdag, september 14, 2011

Dagen.

Åh, känner mig jätterisig. Dessutom regnar det ute, så promenaderna med Elsa har inte varit sådär jättekul. ;) Eller jo, jag fick ju sällskap på båda! Sarah på förmiddagen och Karolina på eftermiddagen. Trevliga diskussioner och härligt sällskap.

Tränade lite inkallning med störning på förmiddagen och det funkade helt okej! Bättre än vad jag trodde. Känns bra! I like. Hon var såååå himla duktig. Även om resten av träningen har stannat av halvt. Eller stannat av och stannat av, den har inte riktigt börjat om man säger så. Vi är ju fortfarande i lullaruntochvaravalp-stadiet, även om hon är.. tja.. fem månader? AAAH snart ett halvår. Lilltjejen börjar bli stor.

Lillskiten då hon var rätt färsk!

Lillskiten för ett par veckor sedan!

"OoOoOooooooooooooh en tomaaAAAAAAAT~~!! BÄST I VÄÄRLDEN!"

Oooch detta är Elsas face då hon är på bushumör. Dvs ganska ofta. Vackert. ♥ Pirayan. Krokodilen. Terrorn. Kärt barn har många namn!

Nog har hon växt lite. :'D Sötnosen.
Imorgon så har jag heldag i skolan och Elsa ska få vara hos min underbara dagmatte! Första gången hon är där mer än fyra timmar, men det ska nog gå bra. Elsa trivs där, så jag är inte orolig. Vi ska börja med en gruppuppgift i skolan, så det tar lite tid.
Elsa ska få vara hos dagmatten även en sväng på lördag då vi ska ut och äta med Karolina på hennes födelsedagsmiddag! Sagami blir det, en japansk restaurang i stan. Det är så fantastiskt gott!

Nej, ska ta och se ikapp på Halv åtta hos mig (hehehe) och sedan fixa lite varma mackor, en fet kopp té, nässpray och sedan bädda ner mig i soffan för en TVkväll. Blir Halv åtta hos mig, bonde söker fru och Svenska miljonärer. Tror att det sista är ett skitprogram.

Nej, dags att sätta igång. :) Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: