fredag, september 09, 2011

Fredag.

Godmorgon! :) Det är lite grått ute, men här inne i min lägga lyser solen som vanligt! I eftermiddag/kväll kommer nämligen min söta lillebror hit och stannar hela helgen. AAAAH~~! Kommer bli riktigt kul. Funderar på vad vi ska hitta på. =w= Stan en sväng kanske? Filmer annars, fotografering och lull.

Faaast, nackdelen är ju att det finns lite att röja upp innan, hehe. Lite.. disk.. och sånt. Hade velat fara och köpa ett par gröna blommor också (mina andra dog ju i sommras). Och skaffa någon masterborr så jag kan få upp mina nyinköpta tavellister på min betongvägg. Tror pappa ska få hjälpa mig nästa gång han har vägarna förbi. Kommer bli skitsnyggt! De ska sitta inne i "sovrummet".

Nej alltså. Dags att städa, diska och marinera kvällens kött. :) Sedan.. ICA!

(Åh, Elsa har precis vaknat och har bestämt sig för att hennes mission i livet är att leka 'ett två tre OST' med matte. Skitkul, verkligen. Hon förflyttar sig runt i läggan varje gång jag inte kollar på hon, och då hon tror att jag minst anar det FLYGER hon fram, drar ett ärevarv runt mig, innan hon försvinner igen. Hm. Jaja. Bara hon har kul, så visst.)

Inga kommentarer: