torsdag, september 01, 2011

Torsdag.

=w= ....... Hellu! Dagen är fortfarande ung och det känns som att jag har fått gjort hur mycket som helst. En bröddeg står och jäser, den ser ut att ta sig bra. Disken är fixat, lägenheten är städad, hunden är rastad och trött, Uffe spelas i högtalarna, lunchen är intagen och jag funderar på att koka lite saft. :3

Om några timmar är det dags att bege sig till Marianne för lite inflyttningsfika! Kul! Det var länge sedan jag träffade henne. Elsa får följa med naturligtvis. Ska försöka hinna med ett styrkepass med balansboll och gummiband innan det är dags att fara. Härligt!


Sitter och kikar på bilderna från träningslägret i våras. Åh vad jag längtar tillbaka. Sitter bara och flinar för mig själv då jag ser alla fantastiskt roliga bilder som togs, gängets kämparanda och alla roliga träningsövningar som utfördes. Hoppas vi gör om det snart!

Inga kommentarer: