måndag, september 05, 2011

Måndag.

Första skoldagen avklarad! Det gick.. Bra. Kan väl inte påstå att det var sådär överdrivet roligt kanske. =w=' Men att träffa klassen igen var kul!

Elsa trivdes tydligen bra hos dagmatten! Woho! Fast det trodde jag iof att hon skulle göra, hon trivs på de flesta ställena. Hon sov under de första timmarna innan sonen i huset vaknade och satte igång med att busa med Elsa-banan. =w= Det var nästan så jag fick släpa med hon med, haha. Tror att hon hellre hade stannat med den roliga killen och busat några timmar till.

Har lite att röja undan i köket, så ska kavla upp tröjärmarna och ta i tu med det, sedan åker lasagne in i ugnen och jag in i duschen. :)

I eftermiddag ska jag ta en sväng till Karolina för att nörda lite innan jag tvingar med hon på en joggtur. Och sedan Idol naturligtvis.
O_e <-- Så känner jag inför de nya medlemmarna i juryn.

Inga kommentarer: