lördag, juli 09, 2011

Wow..

Det har varit en sjukt bra dag. Toppenväder och härligt sällskap på en strand i Piteå. Varmt vatten och en hund som varit på topp hela dagen. Socialträning hos Karolina och Harry och god middag på det. (Tack till Karolina, Erika, Lisa, Karin och Stig för sällskapet. :))

Dessutom (och det här är nog det bästa på hela dagen) så vann min lillebror och friidrottsadept GULD i höjd i världsungdomsspelen i götet idag! What? Fantastiskt Macke, men jag visste att du hade det i dig. :) Pers höjdes från 193 till 196 cm. Nu är 200 nära. Jag blir så stolt. Tror att det blir trea på sverigelistan?

Elsa massakerar ett ben här och jag ska se mig för om det går någon bra film ikväll.
Ha en superbra lördagskväll! Själv ska jag laga till en god drink och fira vinsten.

Inga kommentarer: