fredag, juli 22, 2011

Torsdag.

Det var en fin dag idag. :) Härligt väder och roliga aktiviteter, bland annat en ihop-improviserad friidrottstävling inom gruppen i några timmar under eftermiddagen. Höjd och spjut stod på schemat och det blev många personliga rekord, även om de är allt annat än officiella, haha. :) De var jätteduktiga hela högen. Blev lite fika och prisutdelning på det och jag tror att alla var nöjda och glada då vi for hem.

Fick en sådan härlig kommentar om Elsa av en friidrottsmamma. "Hon är verkligen en riktig hund i huvudet. Inget såntdär sönderavlat som man ser så ofta, utan väldigt trevlig med tydligt språk". Det var faktiskt himla kul att höra. Hör alla gånger hellre liknande kommentarer än de som bara påpekar hundens utseende.
Tycker även själv att hon är väldigt trevlig i huvudet, även om hon är lite valpterror för tillfället. ;) Hon älskar alla och har lätt att koppla av. Under friidrotten ligger hon gärna och sover i valfritt knä, eller rakt på backen. Hon har adopterat alla mina friidrottsungar till sin extrafamilj. Toppen!

Dessutom så går träningen med rumsrenhet framåt! Nästan en vecka sedan sista olyckan tror jag. Imponerad? Yes.

Dags att dimpa ner i sängen. Godnatt!
Min mamma fyller förresten år idag (fredag). Grattis!! Jag älskar dig. Vad blir du nu, 38? ;)

Inga kommentarer: