söndag, juli 24, 2011

Söndag.

Wow, jag gjorde precis klart allt på arkeologikursen. Jag tror inte riktigt på det själv då jag i förrgår hade hela kursen kvar. :p Slutdatum är i mitten av augusti men jag ville få allt gjort innan jag far till fjällen nästa vecka. Bara ett arbete på litteraturkursen kvar, sedan är allt klart. Jag tänkte börja med det nu och försöka få klart det ikväll. Så skönt då allt är över! ^-^b

Elsa sköter sig bra. Hon är fortfarande pirayaterror, hehe, men vi är konsekventa och det går framåt. Inga olyckor inne heller, förutom då Karolina kom på besök i fredags och Elsa blev så glad att det droppade lite trots att hon försökte hålla sig. :D Vi gick ut och hälsade där istället!

Ska fara och lyfta lite skrot med Macke senare idag. Det var ett tag sedan, så det ska bli skönt!

Nej, ska ta ett ryck och börja på litteraturuppgiften! Ska skriva en jämförelse mellan Baskervilles hund och Män som hatar kvinnor tror jag, hehe. >D

Inga kommentarer: