måndag, juli 11, 2011

Måndag.

I dag hade jag inte planerat in någonting, men den visade sig bli fullspäckad trots allt. Började dagen med att tulta ner med Elsa de få metrarna till vattnet där vi satte oss på en brygga och lyssnade på ljudböcker i solen i någon timme. Man får ju passa på då solen är så vänlig och visar sig. :) ♥
Hann med lite plugg och föreläsningar innan Emma kom förbi och vi begav oss in till stan för mjukglass och mer sol på en bänk i hamnen. Några skratt och en hel del njutande av solen hann vi med innan jag tog mig hem igen för lite lunch-middag.
Nu har jag precis kommit hem från friidrotten där alla skötte sig mycket bra. Svävar fortfarande på rosa moln från VU och de fantastiska resultaten i helgen.

Tror att jag ska laga till mig någon ordentlig middag och sedan fortsätta plugget, alternativt se någon film. Det kändes som en bra idé.

Elsa sover och har sovit sig igenom hela dagen, gärna i knäet, gärna så nära som det går.
Hoppas att alla har haft en bra dag!

Inga kommentarer: