lördag, juli 02, 2011

Lördag

Idag sov Elsa mellan 00,00 och 09,45. Hon är nog lika förvånad som jag. :)
För tillfället springer hon omkring i läggan och leker terror. Hon lyckas ganska bra om jag ska vara ärlig.

Valpar i all ära, men det kliar i mina träningsfingrar. Att valpar är söta kan väl ingen förneka, men anledningen att jag skaffat valp är ju helt och hållet för att senare ha en vuxen hund som jag känner att jag har ett stark band till. Själva valptiden hade gärna fått gå snabbare i mina ögon. ;) Längtar efter att få sätta igång med träningsplanerna.

Har lite projekt i veckan tillsammans med min symaskin. En regnoverall/täcke till Elsa (hon hatar regn utan gränser) står högst upp på listan. Ska även fila på ett par nya halsband. Om jag har tid över ska jag även börja med mitt skynke till sovhörnan i lägenheten.

Dags att börja städa lägenheten för att sedan bege mig tillbaka till Luleå, men nu tillsammans med tådde. /happy dance
Ska stanna och säga hej till Karolina på vägen, och även Sarah en sväng.
Hoppas alla har en bra dag!

Inga kommentarer: