lördag, juli 23, 2011

Lördag.

Jag och pappa har suttit och pluggat i lite över tre timmar. Vi har hunnit med att se en föreläsning, gjort två lektioner och två examinerande tester. Än så länge är det högsta betyg vi presterat. ;)

Dags för lite lunch innan vi fortsätter. Kul! Känns bra att få det bortgjort.
Sedan ska jag betala hyran till boendet i Abisko! Vi drar nästa vecka, jag, mamma och Macke. Hoppas på att få med mig Karolina också. Jag håller tummarna!

Ingen friidrott idag, utan om jag fixar resten av testerna så ska jag banne mig njuta av friheten med god middag och en film.

Ett stort GRATTIS till mamma som fyllde år igår. Jag älskar dig!

Jag bjuder på den bilden, trots att jag ser lejd ut. :D Mamma var så söt.

Måste ju berätta om den godaste födelsedagsmiddagen vi åt igår! Ädelostsallad och fänkålssallad med granatäpple och päron till förrätt, samt oxfondue i buljong med diverse kalla såser till huvudrätt. Efterätten bestod av glass, grädde och jordgubbar. Otroligt gott. :) Och vi har lite oxfilé kvar, så det blir nog lite av en repris till middag. I approve!

Trevlig lördag!
Det har Elsa, hon rullar runt på pappas gräsmatta och njuter av vädret. Själv sitter jag och pappa ute i tältet då vi pluggar. Så skönt!

Inga kommentarer: