torsdag, juli 07, 2011

Torsdag.

Har haft en förhållandevis lugn och skön dag tillsammans med Elsa och mamma. Svängt förbi apoteket och köpt avmaskningsmedel till hunden, samt hårinpackning till mig själv. Lånat nya böcker på biblioteket, fixat ljudböcker, och bara lullat på med valpen.

Friidrottsträningen i förmiddags gick superbra. Tjejerna jobbade på strålande och tog ut sig ordentligt. Härligt att se. :)
Imorgon startar VU-tävlingarna. Jag är redan nervös för hur det kommer att gå för våra kära LFIF:are. Jag håller alla fingrar som går och hoppas på strålande väder och en härligt upplevelse för er, Marcus, Nadja och Melinda. :) De har jobbat på så bra nu innan tävlingen att jag är jättestolt oavsett resultat.

Nej jag tror det är dags att börja planera dagens middag. :) Torskrygg! Tokgott. Sedan blir det att lägga sig extremt tidigt då jag ska upp innan fem och köra mamma till flyget. :)

Inga kommentarer: