onsdag, juli 13, 2011

Onsdag.

Godmorgon! Härlig sol idag, I like. Även om det blåser lite. Vaknade av någon sommarjobbare som klippte gräs utanför fönstret klockan åtta, och det fanns inte en chans att jag skulle somna om. Så jag släpade upp Elsa, som annars gärna sover till 10. Hon blängde lite surt på mig och ligger nu och sover i mitt knä, som i protest. :)
Vilka framsteg hon gjort senaste veckan. Säger till innan hon vill ut, blivit mycket bättre på att gå i koppel, otroligt glad mot alla hon träffar, kryper nästan ur skinnet så fort hon ser någon. Dessutom genomförde vi första hundmötet igår med slakt koppel. Woho! Känns jättekul. :)

Ska plugga lite idag innan jag far och hälsar på pappa. Hade behövt handla lite också, så har jag tur kanske han känner för att sitta hundvakt någon timme. 0:)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: