tisdag, augusti 16, 2011

Trams.

Var precis ute med Elsa. Så skönt att det är så pass kyligt ute att man faktiskt kan ha jeans, haha! Iallfall, Elsa verkar ha glömt lite saker under tiden hon var på semester och burnade runt med sin pappa, så vi håller på att påminna hon om de just nu. ;) Verkar som det mesta fallit på plats igen då vi gjorde ett par toppenfina hundmöten, gick fint i kopplet och passerade människor utan att vilja busa ihjäl dem totalt. I like it!

Funderar på att packa upp resten av mina saker, men vet inte om jag ids. Lite disk som ska fixas också. Tror jag ska slå på lite bra musik och få det gjort. ^-^

Annars har jag haft en ganska intressant mailkonversation med GACKT nu under morgonen. Jag tror vi enades någonstans om att han var en krigare. Typ.


Hare bra!

Inga kommentarer: