fredag, augusti 19, 2011

Fredag.

Fick för mig att jag skulle baka biskvier i morse. Efter en hel del rotandes i skafferiet, springa till affären, diska, baka, laga, diska, kleta, röra så är de nu i kylskåpet och stelnar. Själv känner jag mig som super woman.


De blev riktigt goda! (Ja, jag tjuvsmakade en, fast de inte har chokladöverdrag än.)

Grannarna äter surströmming och det STINKER i hela min lägenhet. Elsa sprang runt som en yr höna och försökte lokalisera lukten. Det slutade med att hon gav upp och lade sig och sova under en filt i soffan. Stackars krake. inte lätt att vara hund då människor håller på att tramsa på det viset, med rutten fisk. ;)

Sitter och planerar fredagskvällen. Film? God middag? En kopp té? SPÄNNANDE!
Okej jag har tråkigt. Så tråkigt. =_=

Hörs sen. :)

Förresten, min surdeg Jens ser ut att typ.. Ja.. He's doing his thing.

Inga kommentarer: