måndag, augusti 15, 2011

Måndag.

Det var en bra helg. Kräftskivan i lördags var episk. Det känns som att jag har fyllt på mitt kräftförråd lite så jag klarar mig ett år till innan det är dags igen. LKJksjdeköjdfdlksafads. *w* Mycket trevligt sällskap och intressanta diskussioner. ♥ Och framförallt GOD mat. Förutom kräftorna serverades en fantastisk västerbottenpaj, räkor, hembakta baugetter, krustader med kantarellfyllning, fänkålssallad, ägg och diverse såser. Aioli, majonäs, romsås och en örtsås som var fantastiskt god. Slängde ihop den precis innan och den ska jag definitivt göra igen

Igår kikade några av mina gamla friidrottare över på kvällen för att se lite film. Jättetrevligt, det var ett tag sedan jag såg dem. :) Tackar för sällskapet och många skratt!

Idag lullar jag omkring i min YFCtröja och mjukbrallor och PACKAR. Drar till Umeå senare idag och det är M Y C K E T som ska rymmas i bilen.
Ska bli kul att se läggan igen. :) Planerar också att liksom göra en skafferirensning i några veckor då jag kommer dit, för att spara pengar och leka ekonomisk. Höhö.. Det blir nog bra. Jag kommer iallafall bli bra mycket mer uppfinningsrik på matfronten. :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: