torsdag, augusti 25, 2011

Torsdag.

Goddag! :)
Idag drar mina friidrottare till SM... AAAAH. x_X

Var och handlade alldeles nyss, och på väg till affären så möter jag och Elsa en kvinna med en cavalier. Elsa går en liten bit framför mig i slakt koppel på våran sida av vägen. Hon kollar intresserat på hunden och jag ser att hon vill fram och hälsa. Jag säger dock ingenting och låter kopplet vara slakt, och Elsa traskar på rakt fram utan att svänga av mot hunden (Duktig Elsa =w=). Jag kikar lite på cavaliern, som var otroligt söt. Hunden kikar lite försiktigt på mig och Elsa. Precis då vi är bredvid varandra så ser tanten att hunden kikar på Elsa nyfiket, varpå hon VRÅLAR "VAD F*N GÖR DU, (hundnamn)!? FY! FYYY! VI SKA GÅ HEM! VAD HÅLLER DU PÅ MED???" ........... o_o'' Både jag och Elsa hoppade säkert en halvmeter upp i luften. Elsa finner sig snabbt i situationen och gör ett par lekinviter mot den konstiga tanten innan vi går vidare. Stackars hunden hukar sig vid sidan av matte och kryper vidare.
Jag blev så förvånad att jag inte kom mig för att säga någonting. STACKARS hund som måste stå ut med den tanten. Blev riktigt ledsen. :( Samtidigt är jag glad att Elsa skötte sig så fint.

Lyxade till det med en jättegod frukost då jag kom hem, och Elsa fick en liten tomat att leka med. Fantastiskt kul tyckte hon. ^-^~♥ Sötnos.

Är igång och tvättar igen, och Elsa har somnat. Blir nog en bra dag.

Inga kommentarer: