måndag, augusti 01, 2011

Måndag.

Är jätterastlös, vilket är hur konstigt som helst då jag har massor att göra! Elsa burnar omkring här inne och leker med sina leksaker. Verkar inte som att energin kan ta slut idag. :) Söt är hon, speciellt då hon försöker bemästra balansplattan. Går inte sådär jättebra kanske.

Träning ikväll! Ska bli kul. Känns som att det var evigheter sedan jag såg alla sist, trots att det bara var en vecka sedan. Har massor med roliga planer för träningen, får se om det passar med folk och syfte. SM är ju snart och all träning läggs ju upp utifrån det. Toppen!

Grattis till LillMarcus Nilsson som sprang jättebra både på Valbo och DN-galan. En fullsatt StockholmStadion och personligt bästa på 1500 m! 6:e plats tror jag det blev, superbra. HÄRLIGT JOBBAT!

Dagens att göra (som troligtvis inte kommer hända hehe):
- Skriva klart uppsatsen till litteraturkursen
- Börja på ett par nya böcker
- Börja skriva! Evigheter sedan jag gjorde det sist.
- Handla mat till mig, pappa och kaninen
- Träning friidrott såklart! :)
- Rockband med pappa kanske? Om jag kan övertala honom. I WANT!

GRATTIS till pappa som det gick bra för under helgens golftävlingar uppe i Björkliden! Han kom ungefär i mitten, och deras lag kom två! Tjoho!

Imorgon kommer kanske Karolina. Jag hoppas det. Vi ska ha en liten, och väldigt försenad, födelsedagsmiddag med Anna och Sarah. :) Kul! Ska bara fundera ut vad vi ska käka. ^-^

Ha en bra dag! Det ska jag ha.

Inga kommentarer: