onsdag, augusti 17, 2011

Onsdag. (det är onsdag idag, va?)

Pysslat omkring i lägenheten hela dagen. Himla trevligt! Handlade lite nödvändigheter, packade upp det sista, diskat och städat. Nu börjar det likna något liksom!
Hade en klasskompis här på lunch. Trevligt att snacka lite skit och höra vad som hänt under sommaren.

Elsa hälsade på grannens amstaff idag. Haha, då jag ser honom (hunden då) så tänker jag GUUD VAD STOOR, men förra hösten då jag var van vid Loke bara tänkte jag Men ååååh vilken liten en. Nåja, han var hur go som helst och riktigt snygg (fortfarande hunden då), även om Elsa blir alldeles till sig då hon får en ny kompis. Lite senare under kortpromenaden hälsade vi på ett par tjejer som var ute med sin hund. Elsa hälsade duktigt på tjejerna, men lät bli hunden då jag sa till. Härligt. :) Just nu ligger hon däckad i soffan och jag funderar på att slå på en film.

Ha en bra onsdagskväll. :) I will.

Inga kommentarer: