onsdag, augusti 31, 2011

Onsdag.

Godmorgon. ^-^~♥ (Ja, jag inser att klockan är 12.)

Har varit vaken ett tag, tagit en morgonpromenad med Elsa, som just nu lullar runt med sin älskade petflaska. De flesta tänder i underkäken som ska tappas är tappade nu. Förutom hörntänderna. I överkäken är det bara ett par tänder som lossnat. Ett par är lösa, men annars sitter de fortfarande ordentligt. Känns jättekonstigt att hon tappar tänderna redan. Hon är ju fortfarande bara miniliten i mina ögon!
Iallafall ser tänderna ut att bli rätt snygga. Inte sådär spretiga och år helvete som endel frallatänder kan vara, haha. Jag hoppas att det håller i sig. ♥

Hon har förresten lärt sig att hoppa upp i soffan själv också! Har bara hänt ett fåtal gånger, och alla de gångerna då det funnits något sjukt kul att bita på där uppe.

Ska fara och träffa dagmatten om ett par timmar. Kul! :) Jag ser fram emot det, hon är så himla trevlig. Och Elsa tycker ju det alltid är roligt att träffa nytt folk, hehe. Ett litet träningspass ska jag försöka hinna med med lillskiten också. Inkallning och ligg står på schemat som vanligt! Tränar ju bara ett par minuter per gång. =w=~♥

Nej, ska ta och städa och diska lite innan jag beger mig!

Förresten, en kram till Sarah som är och lämnar tillbaka katterna idag, då hon insett att hon är allergisk.
Och en jättekram till Elsas pappa som det gick helt otroligt bra för på utställningarna i helgen som var! Woho! ♥

Ha en toppenbra onsdag! Det ska jag. :3
(ska försöka hinna med ett träningspass själv också!)

Inga kommentarer: