fredag, december 31, 2010

Torsdag♥!

Natten mot sista dagen på året, och jag är pigg som vanligt. Det är väl nu man ska sova tidigt och samla krafter egentligen, men.. =w=

Planerat trerätters för morgondagen. Jag kommer vara kocken naturligtvis, haha. Eller ja, om någon vill hjälpa till kommer jag styra dem med min järnhand, så jag tror att alla håller sig undan frivilligt.

Hur har dagen varit? Bra. Mysig. Familjär. For till friidrotten direkt då jag vaknat (underbart att vara hemma med gruppen igen) och hade lite häckträning. Fasiken vad kul det var att se utveckligen hos adepterna! Det blev en himla skillnad. Roligt då man märker att det klickar. :) Det är sådana tillfällen som gör det värt allt slit. ♥ Gillar sådana träningar då man verkligen kan lägga tid på en aktiv och känna att man inte bara jäktar igenom för att hinna med alla. Kvalitetstid ger så mycket. Ensam med en aktiv kan man bryta igenom många mer väggar än vad man annars kanske gör på flera veckor, eller ännu längre. De som är tränare, försök att ge de aktiva den tid de förtjänar. :) Då man märker att de förstår är en skitkul känsla. Man riktigt ser då det klickar till. Nåja..

Nyårshandlade, hängde på stan och införskaffade mig en hel massa saker från LUSH! Present till pappa, en ny flaska ansiktsvatten (tea tree water, den bästa. :)), kroppsolja med chokladdoft, body tint, dusch gele, multi-purpose base colour, lip scrub med mint och en tvål. :D Dessutom fick jag underbara duschcremen Snow Fairy i julklapp, så det är perfekt. Jag älskar LUSH. Kommer bli pank.

Jag, pappa, Anna och Macke käkade fyllda frallor till middag och lirade rockband i flera timmar. Jag älskar att umgås med familjen och bara vara. Såg Howls moving castle igen, och nu sitter jag här, pigg som fan.
Det är verkligen skönt att vara hemma. Njuter de här sista dagarna innan jag får hemtentan och det kommer bli fullt med skolarbeten igen. :) Men en liten liten del av mig längtar till lägenheten och att få fixa till möblerna där och se slutresultatet. Ska bli sjukt spännande. Och installera alla djuren och UGNEN. Bwahaha..

Nej, ska försöka att somna nu. Hoppas att alla får ett underbart nyårsfirande. ♥

Edit: Note to myself! Kom ihåg att köpa ett chokladfonue-set innan jag drar hem till Umeå!

Inga kommentarer: