torsdag, december 23, 2010

Ett till nattinlägg

Så var det mitt i natten igen och man har inte gått och lagt sig. Vad tusan då för?
Har sett på Sagan om de två tornen med mamma. Haha, Aragorn är så snyyyyygg (det tycker både hon och jag). Vet inte om det är smutset eller svärdet som gör det, men MMM alltså. :D Det har jag alltid tyckt, och så kommer det nog alltid förbli. >D I like.

Pyntat julkort har det gjorts. Blev superfint, men det är inpaketerat och klart, så någon bild blir det inte. Mer ska göras imorgon. :)
Delarna till pepparkakshuset har spritsats och ett lass med vanliga pepparkakor har bakats.

Fina Annapanna kom till Luleå idag. Hade verkligen saknat henne. :) ♥ Var väldigt kul att se hon igen. Umgicks med hon ett tag innan jag körde hon och hennes vänner hem till Josse. Ska hemta tillbaka hon hit imorgon innan jag drar på en sista julklappsjakt. Får ju pengar imorgon för tusan. WOHO. Då kan man leva igen lite. Typ. :)
(ska hinna med att koka skinka med mamma, göra julgodis, se film med familjen, spela rappakalja mm också! gah. ♥)

Åh min Tossekanin är så söt! ♥

Eh, ska slå på en film och hoppas att jag somnar innan tre. Haha, fail.
Hörs.
SNART JUL~~! ♥

Inga kommentarer: