onsdag, december 15, 2010

Låtlistan♥!

Här är låtlistan till mitt gruppass som jag lade upp! Styrke med viktstänger. <-- Spotifylänk.

American Woman - Lenny Kravitz
Uppvärmning

Gimmie - Alice Cooper
Biceps

Eat some more - Alice Cooper
Ben

Cherry Pie - Warrant
Bröst

Hell is living without you - Alice Cooper
Triceps

Careless whisper - Seether
Axlar

Relax (take it easy) unplugged - Mika
Avslappning och stretch

Detta var bara ett 30 minuterspass, så en del muskelgrupper är bortplockade, så exempelvis som rygg, mage och ben en gång till.
Om någon var intresserad liksom. Fick positiv kritik över låtvalen iallafall, hehe. Skönt att de inte bara var jag som insåg hur bra de passade till pump. =w=

Ha en bra kväll! Själv kom jag hem från träningen för en timme sedan, har smällt i mig massa mackor, och ska försöka fixa klart plugget nu!
Trevlig kväll. ♥

Inga kommentarer: