fredag, december 03, 2010

Fredag♥!

Skulle egentligen gå i skolan mellan ett och två, men blev sittandes där från halv nio till halv tre istället! Vad hände? :)

Sedan sprang till kvartersvärden och hämtade tapetprover sedan och fixade till mig en tvättid. Har precis slängt in första lasset och nu ska jag börja diska.
Tror jag ska leta fram lite fiskpinnar till middag sedan. Blev så himla sugen. :) Med potatismos! Finmiddag till IDOL sådär, hehe. (Himla intressant det ska bli att höra juryns val ikväll btw!)

Alltså vi håller ju på att lägaa upp grouptraining-pass på skolan. Tror att jag är sugen på ett styrkepass med viktstänger. Funderar på om jag ska boka in mig på några Pody Pump-pass för att få lite inspiration. Hade ett senast idag på förmiddagen.
Ser verkligen fram emot detta. Ska bli skitkul att hålla i ett gruppass! Men det är inte lätt att hitta bra musik som passar. Har suttit i en timme och försökt hitta låtar med bra BPM men det går inte så jättebra haha. Får se vad det blir utav det hela. ^-^~♥

Ha en bra fredagskväll!
Imorgon blir det upp tidigt och sedan friidrott på förmiddagen. Kul!

Inga kommentarer: