söndag, december 26, 2010

Emma och djuren

Kommer ta med mig Enil hem till Umeå igen. Det blir bäst så. :) Fast han kommer nog att sakna Macke. :)
Nåja, här är vi som bor i min lägga för tillfället. :)


Emma och Kissen! :D ♥ Åh, kissen är hos mamma nu, och jag saknar henne så, trots att jag träffade henne igårkväll. Men hon är verkligen en personlighet.


Fina tossen. Ullinn. ♥ Han är så rar och go. Väldigt mysig och vill helst av allt bara bli klappad. Trivs bra i sin bur och även om har buren öppen eller skålen full med mat sitter han helst av allt med tassarna på burkanten och blir klappad på huvudet, haha. Snällare kanin får man leta efter (förutom fina Felix då♥)! Korsning mellan ett lejonhuvud och en dvärgvädur skulle jag tippa på, meeen.. Kommer nog aldrig få reda på't.


Enil som får följa med mig hem nu. Himla rolig personlighet har han. Väldigt tossig, och en livsnjutare. =w= Glädjeskutten kommer ofta och han är nyfiken som fan, till skillnad från Ullinn. Han ska vara överallt samtidigt, och att mysa är inte riktigt hans grej. ;) Kul kille. ♥ Och han har den mest fantastiska pälsen man kan tänka sig. Korsning mellan teddyvädur och angora.


Tosse-Enil och Emmapemma.

Själv har jag spenderat hela dagen i slalombacken. Det var helt fantastiskt. Det var några år sedan jag åkte slalom senast, men det sitter ju kvar i kroppen. Har trots allt åkt sedan jag var 3. Bra backar och behagligt väder. En superdag!
Imorgon blir det träning, kanske mellandagsrean, någon film, och så ska jag fan ta tag i ett sista skolarbete innan tentan! Go go go.
Ha en bra kväll. ♥

Inga kommentarer: