fredag, december 24, 2010

Juuuul. :D

Åh.. Vilken fin dag det har varit. :) God julmat som fått alla utslagna. Speciellt revbensspjällen blev goda. Och leverpastejen. Rekomenderar den verkligen. Pappas köttbullar var en höjdare också, och våran hemmagravad lax. Ja, vad var inte gott? ;)
Vill seriöst kräkas, jag är så mätt. Så himla mätt. :D Men så ska det vara.

Julklappsutdelningne tog typ två timmar. Jag är så rörd över vad jag fick. Två olika sorters té, som doftar underbart, och en fet tekopp av Marcus. :) Tack fina lillebror. Eh, de årliga stickade sockarna och en hunka från mormor. ♥ En ugnsform av mamma, jättefin! Snow fairy-duschcreme från Patricia, en DN-prenumeration från pappa och en klänning från Anna. :'D OCH.. en ugn. EN UGN. Förstå hur mycket jag saknat en ugn, har ingen i lägenheten nämligen. Förrän nu då. >D .... WOHO.
Och så fick jag en jättefin telefon av pappa. En ZTE blade, en android telefon. Den laddat just nu, ska bli kul att starta igång den sedan. ^-^~♥

Åh, tack tack tack allihopa! ♥

Inga kommentarer: