måndag, december 06, 2010

Måndag♥!

Åh, jag är helt slutkörd! Blev lite mer träning än vad jag tänkt idag. Planen var att gå på ett body pump-pass efter lektionen idag, men kom till IKSU flera timmar tidigare. Impulsbokade ett Zumbapass, som inte var särskilt jobbigt men kul.
Efteråt träffade jag på min lärare och spontanjoinade en annan grupp i deras styrketräning med viktstänger. Direkt efter det började vår lektion och vi hade core. Efter coren sprang jag ju som sagt till Body Pumpen. GUD VAD JOBBIGT DET VAR. Men himla himla kul. Blev till att käka i farten medan man sprang mellan passen. Annars hade jag inte orkat. Tränade mellan 12 och 17. Mina muskler är möra. =w=~♥ Men åh så roligt det var.
Har saknat det, men nu har iallafall höfterna fått vila upp sig lite. Kände inget alls idag. Tror att jag ska ta en voltarenkur under julen också.

Har smällt i mig en pepparkaka och en bit rischoklad. Jag och Emma bakade ju massa i helgen (awsome), så nu är kylskåpet fyllt med rischoklad, skumtomtefudge, mozartkulor, knäck och så pepparkakor. :)
Dessutom sjöng vi massa singstar också, haha. .. ... xD

Nej, diska nu, sedan MAT.
Ha en bra måndagkväll! ♥

4 kommentarer:

Åsa sa...

Lyssna på detta på spotify
von benzo, känner du igen sångaren?

Emma sa...

Jay! :D Inte hört dem, men nog känner man igen hans röst. =w=

Åsa sa...

Japp, trodde du skulle känna igen honom :)

Emma sa...

Hihi. ♥ :D I did. Bara en vecka kvar tills jag kommer hem snart! ^-^