fredag, december 17, 2010

Djuren♥!

Jag måste bara säga det igen, mina djur är fantastiska. Hade nyss burrengöring och kloklippning. Tossen han fått skutta lös sedan 14 kanske. Eller ja, han hoppar väl mest omkring i sin bur, fast jag plockat bort gallret. Där finns ju maten liksom. Men så fort gallret åker bort klättrar kissen in, hehe. De trivs med varandra, även om kissen kan bli smårädd vid häftiga rörelser. Hon är lite mesig. :) Men då kaninen flyttade in sprang hon så fort han rörde sig, haha.

Klippte klorna på båda två, som sagt. Åh jag blir så stolt, de är så himla duktiga. Till och med tossen sitter helt stilla och är go.

Bildbomb från dagen!



Som sagt, Kissen vill gärna vara med. =w=


Käka hö tillsammans och sånt.


Hej kompis~!


Haha, tuggar på lite hö. :)



Sötnos.


Och fina Kissen som vill mysa. ♥

Ha en bra kväll! Själv har jag städat och flyttat runt här hela dagen. Ska fixa något att äta, och sedan se film hela kvällen.
Luleå imorgon. Yay. :D

Inga kommentarer: